Přijatá objednávka. Co dál?

Rozvoz jídla z restaurací

Přijatá objednávka. Co dál?

< All Topics

Přijali jste objednávku od zákazníka na email, který vypadá nějak takto:

Na této objednávce vidíte adresu kam je třeba jídlo a pití doručit. Jméno objednavatele a telefonní číslo v případě, že budete potřebovat zákazníka o něčem informovat.

Navíc je zde i email objednavatele, který si jídlo od vás objednal. Jsou zde také položky, které si zákazník objednal, za jakou cenu a celkovou cenu. Vše co budete potřebovat pro dokončení objednávky.

Celou objednávku najdete ve vašem profilu resturace v sekci OBJEDNÁVKY. Zde je také následně třeba upravit status objednávky, kliknutím na malé plus na pravé straně vedle objednávky a ve vyskakovacím okně změnit objednávku na status, který zakázka má. Tedy po dokončení ji prosím označte jako DOKONČENÁ.

Previous Kam mi přijde objednávka od zákazníka?
Next Přijaté objednávky rozvoru jídel
Table of Contents